Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej wprowadziło nowe rozwiązania do systemu Internetowej Obsługi Klienta. Jakie sprawy będzie można załatwić za pośrednictwem internetu?

– By móc korzystać z systemu wystarczy zarejestrować się poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej lub też wypełnić druk formularzu EE25, który jest dostępny również na stronie internetowej a także w formie papierowej w naszej siedzibie i w administracjach. System Internetowej Obsługi Klienta MPGM daje duże możliwości. Najważniejszy jest wgląd do kartoteki finansowej, gdzie widzimy nasze rozliczenia, czyli to ile musimy zapłacić za czynsz, za media oraz czy mamy nadpłatę czy też niedopłatę. Teraz wprowadzamy dodatkowe usługi. Jest to między innymi możliwość płatności z naszej strony internetowej poprzez przelogowanie do banku – tłumaczy Tomasz Rzeżucha, wiceprezes zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej.

Ponadto w ramach nowych usług wprowadzono możliwość otrzymywania korespondencji na adres e-mail a także głosowania nad uchwałami wspólnoty drogą elektroniczną.

KOMENTARZE