Rudzki park wodny bardzo pozytywnie oceniany przez osoby z niego korzystające! 95 proc. klientów pozytywnie wypowiada się o wizycie w Aquadromie – tak wynika z badań przeprowadzonych przez kierownictwo spółki. Aż 99 proc. z ankietowanych deklaruje, że w najbliższym czasie odwiedzi park wodny ponownie. Metodą na jeszcze lepszą jakość usług i przyciągnięcie nowych klientów mają być niższe ceny, wprowadzenie biletu rodzinnego, zmiany w promocjach dziennych oraz wprowadzenie buforu czasowego.
W badaniu satysfakcji i oczekiwań klientów Aquadromu udział wzięło 200 osób. Zdecydowana większość z nich /95 proc./ wizytę w rudzkim parku wodnym oceniła pozytywnie. 62,8 proc. badanych o pobycie w aquaparku mówiła bardzo dobrze, a 32,5 proc. dobrze. Natomiast 4,5 proc. ankietowanych ofertę Aquadromu oceniło jako dostateczną. Niezadowolona z wizyty w obiekcie była tylko jedna osoba.
- W skali od 1 do 5 klienci ocenili nas na „czwórkę” z dużym plusem – komentuje Agnieszka Piekorz z rudzkiego parku wodnego. – Badania pokazały też, z jaką częstotliwością nasi klienci odwiedzają Aquadrom oraz z jakich atrakcji najchętniej korzystają. Niewątpliwie pozytywnym sygnałem jest tu fakt, że ponad 2/3 ankietowanych zadeklarowało, że jest u nas kolejny raz, a 98 procent, że nasz basen polecą swoim znajomym - dodaje.
Przeprowadzone ankiety ujawniły też, że rudzki park wodny dobrze radzi sobie z obsługą klientów. Poproszeni o ocenę pracy recepcji respondenci ocenili ją pozytywnie. Podobnie było z oceną pracy ratowników, których pracę klienci Aquadromu w zdecydowanej większości ocenili dobrze i bardzo dobrze. Tylko 3 osoby oceniły ją natomiast jako złą. Zdecydowanie dobrze rudzki park wodny wypada też pod względem czystości – na 200 ankietowanych tylko jedna osoba była z niej niezadowolona.
Władzom spółki dać do myślenia powinna natomiast ocena oferty gastronomicznej. Wprawdzie tylko nieliczne osoby wypowiadały się o niej źle, ale jednocześnie większość z nich nie miała na jej temat wyrobionego zdania. Może to świadczyć o tym, że niewiele osób korzysta z oferty gastronomicznej Aquadromu. Mało osób skorzystało też z tuby dla płetwonurków /3 proc. ankietowanych/ oraz z saunarium /7 proc./. Najczęściej odwiedzaną atrakcją okazała się być natomiast zjeżdżalnia Chebzie Pętla, z której skorzystało aż 86 proc. ankietowanych, a najciekawszą atrakcją rzadko spotykany winnych aquaparkach „Mokry Bąbel” /49 proc. wskazań/.