Trwa Sesja Rady Miasta Ruda Śląska. Cały porządek obrad znajdą Państwo na naszym portalu internetowym. Transmisja jak zawsze na antenie Telewizji Sfera,oraz na naszym portalu internetowym w zakładce na żywo.

PORZĄDEK OBRAD

XXX SESJI RADY MIASTA RUDA ŚLĄSKA

w dniu 31 maja 2012 r.

 

  1. Otwarcie posiedzenia.

  2. Gość sesji.

  3. Przyjęcie porządku obrad.

  4. Informacja nt. aktualnych prac Sejmu RP oraz Sejmiku Województwa Śląskiego.

  5. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta za okres od 24.05.2012 r.
    do 30.05.2012 r.

  6. Podjęcie uchwał w sprawie:

    1. zmian w dochodach i wydatkach oraz przychodach budżetu miasta na prawach powiatu na rok 2012 /druk nr 13/.

    2. dokonania przeniesień wydatków budżetowych między działami, w ramach budżetu miasta na prawach powiatu na 2012 rok /druk nr 14/.

    3. zmiany uchwały Nr PR.0007.281.2011 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 30.12.2011 r.
      w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ruda Śląska na lata 2012 – 2045
      /druk nr 15/.

    4. zmiany uchwały Nr PR.0007.282.2011 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 30.12.2011 r.
      w sprawie budżetu miasta na prawach powiatu na rok 2012 /druk nr 16/.

    5. zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Miejskiego Centrum Kultury im.Henryka Bisty z siedzibą w Rudzie Śląskiej za 2011 rok, dla którego Miasto Ruda Śląska jest organizatorem /druk nr 9/.

    6. zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Muzeum Miejskiego
      im. Maksymiliana Chroboka w Rudzie Śląskiej za 2011 rok, dla którego Miasto Ruda Śląska jest organizatorem /druk nr 10/.

    7. zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Domu Kultury w Rudzie Śląskiej
      za 2011 rok, dla którego Miasto Ruda Śląska jest organizatorem /druk nr 11/.

    8. zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Miejskiej Biblioteki Publicznej
      w Rudzie Śląskiej za 2011 rok, dla której Miasto Ruda Śląska jest organizatorem
      /druk nr 12/.

    9. przyznania dotacji celowej z budżetu miasta na dofinansowanie prac konserwatorskich polegających na konserwacji witraży w prezbiterium kościoła pw. św. Wawrzyńca
      w Rudzie Śląskiej – Wirku /druk nr 3/.

    10. przyznania dotacji celowej z budżetu miasta na dofinansowanie prac konserwatorskich polegających na odtworzeniu stolarki okiennej plebanii oraz prace projektowe kompleksowej modernizacji probostwa i kościoła p.w. św. Michała Archanioła przy ul.Królowej Jadwigi 8 w Rudzie Śląskiej – Orzegowie /druk nr 7/.

    11. wyrażenia zgody na wystąpienie Gminy – Miasta Ruda Śląska ze Spółki Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rudzie Śląskiej poprzez nieodpłatne zbycie 3600 udziałów na rzecz uprawnionych pracowników /druk nr 4/.

    12. wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu gruntu z przeznaczeniem pod garaże murowane na czas nieoznaczony nieruchomości położonej w rejonie ulicy Starej – Tylnej / druk nr 1 /.

    13. wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu gruntu z przeznaczeniem pod garaże blaszane na czas oznaczony na okres 9 lat nieruchomości położonej w rejonie ulicy Stefana Żeromskiego w Rudzie Śląskiej
      / druk nr 2 /.

    14. wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na czas nieoznaczony lokalu użytkowego znajdującego się w Rudzie Śląskiej przy ul.Kłodnickiej 95 /druk nr 6/.

    15. określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych /druk nr 5/.

    16. zmiany uchwały nr PR.0007.24.2012 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 9 lutego 2012 r.
      w sprawie utworzenia Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 4, która staje się integralną częścią Zespołu Szkół nr 5 w Rudzie Śląskiej /druk nr 8/.

    17. przyjęcia Miejskiego Programu Działań Osłonowych w ramach pomocy społecznej pod nazwą: „Trojaczki i więcej – pomagamy szczęściu” /druk nr 17/.

    18. szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego, w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji /druk nr 18/.

  7. Interpelacje, wnioski i zapytania.

  8. Oświadczenia radnych.

  9. Przyjęcie protokołów o numerach: PR.0002.6.2012 z dnia 26.04.2012 r., PR.0002.7.2012 z dnia 10.05.2012 r.

  10. Wolne głosy.

  11. Sprawy organizacyjne.

  12. Zakończenie sesji.

KOMENTARZE